Monday, October 18, 2010

hari berehat bg driku,,haha

hari nie bgun dah lah lmbat,,apo nk jd ngan aku,,bgun2 dgn mke x bslah mndy n then lpas mndy mkn tgh hari(bole agk kan aku bgun kul bpe)haha,,,
pkul 3 kuar ngan niza,,tgu pnye tgu pnye tgu,,akhirnya aniza dengan mke yg x bpe nk bslah telah mlkukan kslhn besar,,haha,,nti citer,,
then pergi lah jln2 kat KM smbil cri smting org le... haha
then gi mkn kat pizza hut,,kat piza lak aniza bikin kecoh lagi,,,adoi ai,,,
dye jmpe org yg dye x nk jmpe,,,hahahaha,,,agk2  spe la tu,,,,
aniza pnye mkn mcm prmpuan mlayu terakhir,,ish3,,,kalah saloma,,haha

                                                            (ala la la tomeynye bdk nie)hehe

then ktorang pi plak kp dgn mnaiki myvi hitam ku,,hahahaha
                                               (bangga lah dgn kereta buatan malaysia)hehe
then tibalah kami di
                                               (kluang parade kebanggan org kluang)hehee
pusing n pusing satu kp jmpe la ape yg nk d cari.....
                                                                 taraaaaaa,,,hahaha(bkn bntuk nie ea)

then da jmpe kitorg pon pi la kat keta sbb nk anta aniza balik km,,huhu,,,
bila mlm mnjelma aku pon chat ngan aniza,,,dye citer wktu petang td lpas aku anta dye balik,,biase la klau niza citer mcm
                                                  (dunia ini aniza yg pnye)hahaha
aniza citer,,dye msuk je dlm paking KERETA prlu djelaskan skali lg paking KERETA ye cik aniza,,,utk ambik motor dye,,haha,,,
then dye jalan dgn yakin n bersemngat ke motor dye lalu dia lihat motornya
                                                  dikunci tayar...hahaahaha
dye citer lg wktu tu dia tahu angkara siapa dia telah memanggil
                                                             (pak guard mngenai hal ini)hahahaha
guard kenapa motorsikal sya drantai,,sya ni sbnrnya da lme x dtg kluang pak,,,
ampuni saya bapak,,saya ngak akn ulang lagi bapak,,,tolong ya bpk
sambil itu aniza telah wat muka
                                                 muka nak ngis n mke2 kiut gitu,,haha
guard dgn hati yg cair mlepaskan aniza,,,hahaha
                                                 hati gurd yg cair ats alsn aniza,,hahaha
cayalah beb i give u
                                                            6 thumbs up,,,hahahaha
orait la aku rasa mcm dah
                                                              ngantuk sgt,,,huarghhhhhh
k la smua,,,gud nyte n sweet dreamz,,,,,

5 comments:

  1. S.E.N.G.A.L. femezz ak 1 malaya . ps nh ak nk tuka identiti daa . huh . =_='

    ReplyDelete
  2. niza,,ko nk tukar tuka la,,tp wane kete jgn tuka,,hahahaha

    ReplyDelete